Ето на това е твоя човек,аз знам тука на една малка моргица имат една карбораторка
Известие
Collapse
No announcement yet.
След 3 години ...
Collapse
X
-
Когато имаш време иди я виж не се знае какво ще изскочи може да си заслужава,ако има всичко необходимо тамАко съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
-
Първоначално публикувано от morrty Покажи съобщениеВинаги съм се чудил как на карбораторите се подава бензин при тези операции,ами да понамеря време че е извън града.Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщениене е мн трудно с ел .помпа за карбуратор някаде пишеше
Механичната бенз. помпа си е добре.
Това което ви трябва е помпа Fispa или Savara(стандартни за всички 33 карб.) с работно налягане 0,018 до 0,030 MPa при 6000 об.мин.1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеима и ел. помпи за карбуратори. механичните могат да влияят на вървенето.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Колеги с мъка на сърцето съобщавам че се налага да се разделя спешно с АЛФАТА и другата ми кола Форд Фиеста-1.8Д '98г.(напълно обслужена)
Днес много гадно ни "зарадваха" още сутринта в работата ,че най-вероятно няма да си вземем скоро 3-те заплати (толкова станаха ве4е) и за напред не се знае какво ще става,а кредитите се натрупват и се налага да продам и двете коли за да се преживее някак докато се стабилизират нещата.
Някой ако има интерес да пише.
Алфата я знаете само ,че сега е с доста подобрения в интериора ,чисто нов радиатор на двигателя +антивриз,масла ,спирачна течност ,ново радиаторче на парното ,сменени тампони по ходовата част лагери на макферсоните и също тампони на амортесиорите отгоре,шарнири ,накладки ,вече с нов работещ дебитомер и компютър или там както се казва ,работи си нормално както на газ така и на бензин всичко си е изрядно.Козметичните забележки не съм ги оправил всичките но се работи по въпроса(вижте ги в началото на темата ми там има всичко)
За съжаление живота е гаден и след толкова мерак,нерви и разходи и по двете коли всичко се сгромоляса.Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
-
Добро утро.
Някой има ли инфо дали може да стане генерацията от 145-ца боксер на 33-ката,интерсесува ме за отпред дали ще стане при монтажа към блока.
някой правил ли го е това,май са различниLast edited by staiger; d.m.y г., 08:49.Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
-
Колеги предлагам да разнищим проблема с досадното тропане от вратите ,според мене е от заключващото устройство на бравата,на някаква ос е и трака като се раздвижи нагоре надолу рязко с ръка -звука е същия.Явно някаква втулка е заминала + луфт откъм пантите.Това е моето предположение за момента.
Даваите да го разнищим и лекуваме че е адски гадно ,когато качиш някои който незнае за какво иде реч, си мисли ,че цитирам "е спукано купето някаде май" или нещо такова скоро ми казаха.
PS:
Никой ли не проявявя интерес към 33-ката ми или фордчето -скоро ще станат от належащо на спешно за продаване като гледам накаде отиват нещата с работата и заплатите.Не съм пуснал в раздел продава още нищо ,защото ми е гадничко ама ще се наложи.Last edited by staiger; d.m.y г., 08:34.Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
Звукът може да бъде
описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка
Comment
Comment